שאלות ותשובות

איך קונים באתר?

טיילי באתר ובחרי את התכשיטים שאהבת, בחרי את המידה של התכשיט והוסיפי אותו לסל. לאחרי שסיימת להוסיף את התכשיטים שברצונך לרכוש לסל, עברי לקופה, בחרי לאן תרצי לקבל את המוצרים ואת שיטת המשלוח ושיטת התשלום. בסיום לחצי על “סיימתי, רוצה לשלם” למעבר לתשלום מאובטח. אחרי סיום ההזמנה, תקבלי מייל אישור על הזמנתך.

מה המחיר?

כל פריט באתר עולה 119 ש”ח. במיוחד בשבילכן יצרנו מבצעים שווים על כל התכשיטים באתר.

 

האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בהחלט, כרטיס האשראי מוזן בעמוד מאובטח בתקן PCI ואינו נשמר באתר בשום מקרה.

האם התכשיטים הם מכסף אמיתי?

כל התכשיטים הם מכסף אמיתי 925. על מנת לשמור עליהם לאורך זמן מומלץ להשאירם בתוך השקית האטומה כשלא עונדים אותם.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

אנחנו מבצעים משלוחים לכל אזור בארץ. ראי פירוט כאן

קניתי, אבל המוצר לא עולה עליי, מה עושים?

אל דאגה, ניתן להחליף תכשיט על פי תקנון ההחזרות שלנו. ראי פירוט כאן

איך אני יודעת מה המידה שלי?

צירפנו באתר טבלת מידות כדי שתוכלי למצוא את המידה שמתאימה בדיוק לך. ראה פירוט כאן

האם יש לנו אריזות מתנה?

כל התכשיטים מגיעים בשקיות אטומות למניעת חמצון התכשיט. באתר יש קטגוריה של קופסאות אריזה למתנות 🙂 

האם יש האחריות?

לא קיימת אחריות על התכשיטים שלנו, במידה ונגרם נזק לתכשיט אפשר לפנות אלינו ואם ניתן, נתקן אותו בסכום סמלי.

כיצד ניתן להתעדכן במבצעים השווים שלנו?

ניתן להתעדכן בעמוד האינסגטרם שלנו:  rosalina_jewelry@ כדי לעקוב אחרי המבצעים החדשים שלנו במיוחד בשבילכן.

ממה עשויים התכשיטים?

התכשיטים שלנו עשויים מכסף טהור 925.

איך ניתן לשמור על התכשיטים?

על מנת לשמור עליהם לאורך זמן מומלץ להשאירם בתוך השקית האטומה כשלא עונדים אותם. בנוסף כדי לשמור עליהם מבריקים, מומלץ לנקות אותם עם מטלית לניקוי כסף אחת לשבוע. בכל הזמנה אתן מקבלות מטלית לניקוי כסף מאיתנו (:

 

האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

 התכשיטים עמידים במים מתוקים אך מומלץ שלא יבואו במגע עם מי ים, כלור, קרמים, בושם, תכשירי טיפוח, חומרי ניקיון או כימיקלים  אחרים וכו, על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן.

האם אפשר להחליף פריט?

במידה ותרצו להחליף פריט שקניתן על פי תקנון ההחלפות, תוכלו לשלוח את הפריט למשרדינו בתוך שני ימי עסקים מהיום שקיבלתן אותו בדואר רשום בלבד לכתובת שתתקבל לאחר יצירת קשר.

יש ליצור איתנו קשר במייל/ באינסטגרם טרם שליחת הפריט לקבלת אישור. את הפריט יש לשלוח בתוך האריזה המקורית איתה הוא הגיע.

עלות משלוח הפריט למשרדנו הינו על חשבונך. מיד כשנקבל את הפריט ניצור קשר עמכן. תוכלו להחליף פריט שקניתן בכל פריט אחר באתר. ההחלפה תתאפשר במידה ובפריט לא נעשה שימוש או שאינו פגום.

עלות המשלוח חזרה תהיה לפי טבלת המשלוחים על חשבון הלקוחה.

יש לי שאלה לגבי המוצר, למי ניתן לפנות?

כל שעליכן לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

עמוד האינסטגרם שלנו rosalina_jewelry@

המייל שלנו [email protected]